Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

marți, 16 decembrie 2014

Tort Piña Colada

Bine va regasesc !
Dupa o indelunga absenta pe blog revin cu o reteta de tort , dar nu unul de sezon asa cum multi dintre voi probabil se asteapta acum sa vada pe toate blogurile si site-urile culinare, ci unul racoros, usor, fresh. L-am facut luna trecuta cand vroiam ceva dulce dar ceva fara coacere.  Si da, daca vreti asa ceva, acest Piña Colada e foarte potrivit datorita blatului facut din piscoturi. Reteta nu imi apartine, e luata de la un membru al unui site culinar. 
 Pentru acest tort  veti avea nevoie de :
 200  g piscoturi , 160 g unt topit, 60 g fulgi de cocos, 150 g iaurt simplu, 400 g branza Philadelphia (nu cumva sa va zgarciti aici si sa luati altfel de branza, eu zic ca nu va avea acelasi gust) , 150 ml lapte de cocos, 2 linguri de rom, 80 gr de zahar, o conserva de ananas de aprox. 490 g din care ne va trebui si 75 ml suc , 8 foi de gelatina, 1 pachet zahar vaniliat.
 Pt.decor : ciocolata neagra
Veti mai avea nevoie de o forma de tort de cca 26 cm diametru, se poate si 24 cm.
 Preparare:

Piscoturile se maruntesc intr-o punga de plastic, cu ajutorul unui facalet. NU se maruntesc foarte fin. Se adauga fulgii de cocos care au fost prajiti intr-o tigaie in prealabil fara nici un fel de grasime, si untul topit. Se omogenizeaza pana ce arata ca un nisip de pe plaja unei mari :)  Intindem uniform compozitia nisipoasa in tava de tort pe care eu am acoperit-o in intregime cu folie de plastic lasand marginile mai mari in afara pt a putea inchide tortul cat mai ermetic posibil cand va fi gata. La torturi/tarte de acest gen eu asa procedez dar este doar o metoda a mea.
Lasam la o parte blatul si ne apucam de crema.
Se amesteca branza Philadelphia cu iaurtul , zaharul, laptele de cocos, romul si zaharul vaniliat. Gelatina se pune in apa rece la inmuiat. Ananasul se taie in cubulete, daca nu il aveti deja gata taiat din conserva si se lasa la scurs. Se stoarce gelatina de apa si se topeste in cei 75 ml suc de ananas, atentie sa nu fiarba fiindca gelatina isi va pierde proprietatile.
Adaugam cateva linguri de crema de branza in sucul cu gelatina, amestecam iar apoi se adauga totul in crema de branza. Se amesteca bine pt. ca gelatina sa nu ramana adunata intr-un loc.
 Se da la rece in frigider, o urmarim , iar cand incepe sa se intareasca putin adaugam si cuburile de ananas. Toata aceasta crema se intinde pe blatul din piscoturi, am pus deasupra peste tot bucati de ananas si am inchis marginile foliei de plastic peste crema fara sa apas. L-am lasat la frigider peste noapte iar a doua zi am ras ciocolata deasupra.
  E  simplu, numai sa urmati intocmai acesti pasi. Si e foarte bun.


Sa lucrati cu spor si drag la reteta !



8 comentarii:

Beth Martins spunea...

Hummm...... mon dieu cette tarte doit être une délice, j'emporte la recette avec moi je n'ai pa peu résister, merci pour ce délicieux partage!
bisous

Bucate Apetisante spunea...

Merci pour ton appreciation, Beth.
Bisous !

Dorina spunea...

Buuuun... ;)

Bucate Apetisante spunea...

Merciii ! :)

Alexandra spunea...

O reteta pur si simplu minunata felicitari o sa o incerc si eu.

Dan spunea...

Since I discovered your blog, I stare for minutes to your beautiful pictures – you’re such an inspiration! Hugs,

Bucate Apetisante spunea...

Dan, thank you !

Bucate Apetisante spunea...

Alexandra, sper ca ti-a placut :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...