Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

duminică, 25 martie 2012

Ziua brioselor...briose cu dulce de leche

Initial vroiam sa fac niste cupcakes insa cum nici acum nu am mixer iar frostingul nu mi-a iesit cum trebuie, am ramas la varianta simpla de briose. 
  Ideea de a folosi dulce de leche la briose mi-a venit vazand asta pe siteurile americane acest lucru, iar frostingul, daca era sa fie, ar fi fost facut tot cu dulce de leche. Reteta de briose este insa tot de pe blogul meu, am adaptat cantitatile ingredientelor dupa dulce de leche si dupa cum mi s-a parut mie ok ca si consistenta.
   In caz ca mai vrea cineva sa puna in aplicare asa ceva, iata si reteta...
  Ingrediente: pentru dulce de leche aveti nevoie de o cutie de 397 g lapte condensat pe care o puneti intr-un borcan pe care il inchideti bine si il puneti la fiert intr-o oala cu apa pana cand se intareste ca o crema. Trebuie sa aveti la dispozitie cateva ore in care sa fiti mereu pe faza sa nu scada apa din oala:

 
  Pentru briose aveti nevoie de: 460 g faina, 2 plicuri praf de copt, 100 ml ulei, 6 lgte cu varf de dulce de leche (eu atat am folosit fiindca am crezut ca restul il voi la frosting), 180 g zahar, 300 ml lapte, 2 oua, un praf de sare.
   Preparare:
      Cuptorul se incalzeste la 170 grade, fara ventilatie. Faina se amesteca cu praful de copt, stropul de sare, zaharul. Se pune laptele putin cate putin pana cand se ajunge la o consistenta moale , cele doua oua si uleiul. Se adauga si dulce de leche dupa care amestecam pentru omogenizare.
  In tava de briose se pune hartiutele speciale (daca nu aveti asa ceva, ungeti bine forma cu unt si eventual o si acoperiti cu un praf de faina) , se toarna din compozitie pana la treisferturi din forma si se da la cuptor pana trec de testul scobitorii. Va iesi asa ceva :


17 comentarii:

Dorina spunea...

Te-ai incumetat sa faci dulce de leche ...eu nu am avut tupeu inca . Pap si eu o briosa de la tine , poate imi da curaj sa ma apuc de fiert lapte condensat :)

Simona spunea...

Super frumoase ti-ai iesit! Cat despre gust... cred ca trebuie sa incerc una sa ma conving! :)
Pupici

Emily spunea...

ce frumoase sunt asa motate! Arata minunat!
pupici si o saptamana superba!

Ramona Alina spunea...

Delicioase, ador laptele condenasat tot timpul o lingurã e pt mine:D

Adela Zilahi spunea...

Delicioase, minunate!! Pupici!!

Bucate Apetisante spunea...

Dory, am facut ca nu am gasit nimic ce sa-mi placa sa fac cu lapte condensat :)

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Emily, Ramona si Adela :-*

Bucate Apetisante spunea...

Simo, dulce de leche le-a dat un gust foarte bun.
O aroma deosebita.

Anonim spunea...

Ce frumos au crescut !!!!

Antonina spunea...

Sunt innebunita dupa lapte condensat, implicit dulce de leche!! Cred ca sunt grozave nu?

Liana10 spunea...

Tb sa fac si eu lapte condensat, ca de gasit nu gasesc niciunde si pace...apoi am sa fac si dulce de leche...tare gustoase tb sa fie ;-)

Bucate Apetisante spunea...

Cat, multumesc!
Anto, sunt bune rau.Noua ne-au placut mult.
Liana, poti face comanda de pe net de la DeLatte.
Asa am cumparat si eu ca nici eu nu gasesc prin oras.

Haplea spunea...

Le voi incerca negresit!!

Bucate Apetisante spunea...

Sa-mi zici cum ti se par :)

Cristina spunea...

Yammy, ce bun trebuie sa fie!

Fab Chef spunea...

Frumusele briosele tale.

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Fab Chef. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...