Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

joi, 29 noiembrie 2012

Gogosele cu surprize

Gogosele cu surprize... cu interior umplut cu mar si budinca de vanilie. Sau crema de vanilie, asa cum am facut eu. Poate putin prea bronzate gogoselele mele dar cine le prefera mai putin bronzate, le scoate mai repede '' din solar ''  :))
Mai jos gasiti reteta in poze, pe care daca dati click se fac mai mari.


Crema de vanilie pe care eu am folosit-o sa umplu gogosele este gata facuta, la conserva, crema de vanilie de Auchan. Praf de copt eu nu am pus decat 2 lgte si nu 4.




Succes cu reteta!

20 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt foarte apetisante.

Olguta spunea...

Ce frumusele sunt! Nu ma indoiesc ca au fost si tare bune :)

Ramona Alina spunea...

Sunt perfecte, si umplute....ce bun!!!

Simona spunea...

Foarte faina ideea! Bune si cu vanilie si cu mar!!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Dia :-*

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc draga Olguta,au fost putine dar bune. :)

Bucate Apetisante spunea...

Ramo, iti multumesc :-*

Bucate Apetisante spunea...

Simo, si mie mi se pare interesanta ideea.Si cate combinatii & umpluturi se mai pot face. :)

Unknown spunea...

Si eu vreau, ca arata prea bine gogoselele astea!

Bucate Apetisante spunea...

Usor de facut Paula.
La ce-am vazut pe blogul tau, gogoselele astea la faci dintr-o miscare ;)

Dorina spunea...

Sis , la nepoata te-ai gandit? :)

Bucate Apetisante spunea...

Clar, dar pana vineri n-a mai ramas din ele decat amintirea :D

Adela Zilahi spunea...

Superr bune, cu crema de vanilie am facut dar in combinatie cu mar nu, cred ca sunt super bune!! Pupici!!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Adela, pupici si tie :-*

Haplea spunea...

Foarte frumoase gogosile!!!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Haplea!

Maya spunea...

Asta da surpriza!Una foarte placuta! Delicioase gogosele!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Maya :-*

Paco Garcia spunea...

felicidades por la receta y por el blog, esta genial, asi que con tu permiso me quedo mirando cosas ricas por aqui, saludossss

Bucate Apetisante spunea...

Gracias Paco !
Saludos

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...