Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

vineri, 9 august 2013

Yogurt Banana Cake

O reteta preluata de pe un site strain, transformata  dupa placul si gustul meu. Si pana nu uit, bine v-am regasit ! Am lipsit cam multisor dar pana acum nu am gatit nimic nou !  happy   
 Cu ocazia asta, here I am ! happy

Ingrediente: 
      220 g faina, 2 lgte praf de copt, un varf de cutit de sare, 175 g iaurt Sim, 200 g zahar mai fin, 3 oua mai mari, coaja rasa de portocala (dupa gust), 2 lgte esenta de vanilie, 70 ml ulei, 1 banana mai mare.
Preparare:
     Amestecati ouale cu iaurtul, zaharul, uleiul, coaja de portocala si esenta de vanilie. Mixati pana cand s-a topit zaharul.
     Amestecati faina cu varful de cutit de sare si praful de copt iar apoi le cerneti.
     Turnati faina peste compozitia de iaurt si oua obtinuta anterior. Pentru omogenizare am folosit un mixer pe treapta 1 la viteza.
Se torna totul intr-o tava de chec acoperita cu hartie de copt. Banana se curata de coaja si se pune , pe lung, intreaga, in mijlocul formei de chec apasand usor pe ea pana se ''scufunda'' aproape toata. 
    Se da la cuptorul preincalzit, la 170-180 grade, pana se coace (se testeaza cu scobitoarea, atentie insa sa nu nimeriti exact banana )
        

     S-aveti pofta !

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...