Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

duminică, 9 octombrie 2011

Vinete umplute

Iata ca ajung sa postez si retete de mai demult. Nu puteam sa sar peste asa ceva de bun.Vinetele umplute sunt ceva sanatos si gustos in acelasi timp asa ca acesta este motivul pentru care, atunci cand voi mai avea ocazia si-mi amintesc de reteta, voi mai face.
 Sunt destule modalitati prin care putem sa umplem vinetele dar eu am ales sa le fac asa cum veti vedea mai jos.
 Ce am folosit eu:
    Carne macinata, kaizer, rosii cherry, cascaval, putin ulei si vinetele desigur. Ca si condimente am pus: sare, piper, oregano, cimbru si patrunjel uscat.
    Cum am preparat:
       Am taiat vinetele in doua pe lung, le-am scos mijlocul cu seminte, le-am stropit cu putin ulei si le-am dat la cuptor intr-o tava acoperita cu hartie de copt. Le-am tinut numai pana cand s-au rumenit usor.
 Le-am scos din cuptor iar in ''santurile'' facute anterior am pus carnea macinata si condimentata cu cimbru, patrunjel  sare si piper. Deasupra am pus si felii de kaizer si le-am bagat inapoi la caldurica in cuptor. Am tinut vinetele acolo pana ce carnea si kaizerul s-au facut iar apoi  le-am scos din nou afara din cuptor pentru a adauga rosiile cherry taiate in doua si cascavalul taiat feliute sau dat pe razatoare. Se trimit urgent inapoi in cuptor pana cand cascavalul s-a topit si rosiile s-au inmuiat usor.
 Inainte de servire (e indicat sa fie servite atunci imediat scoase din cuptor) am presarat oregano peste ele. Se poate face acest lucru si cand puneti cascavalul pe vinete, e la alegerea voastra.
  Mai jos o poza cu toate etapele din reteta:
     
            
   Nu-mi ramane decat sa va urez pofta mare :

                  

20 comentarii:

fashion doctor spunea...

absolut delicios,ador vinete! mersi! xooo

DiaMar bucataria galbena spunea...

Gustos tare,imi plac vinetele mult.Pupici!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Modniza.Si mie imi plac vinetele mult.

Bucate Apetisante spunea...

Dia multumesc de vizita,intr-adevar au fost gustoase, fiind si carne si kaizer e mult mai bun.

TeoBucatar spunea...

Cred ca stie toata lumea cat de mult imi plac,in orice forma!Poza e super!

Fancy Cake spunea...

Apetisant!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Teo!
Pai eu nu stiam ca-ti plac vinetele asa mult. :)
In cazul asta mai fac ceva cu vinete, sa te ademenesc mai mult pe la mine :)))

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Fancy!
O seara faina!

Dorina spunea...

Arata tare bine , precis au si gust foooarte bun .

Cristina spunea...

Imi plac mult vinetele umplute!

Anonim spunea...

merita postata reteta , chiar daca e mai de multicel ;)..

Bucate Apetisante spunea...

Dory, multu mult!
Mie una mi-au placut.

Bucate Apetisante spunea...

Cristina, multumesc de vizita!

Bucate Apetisante spunea...

Cat, asa este,merita.Si pentru cine vrea neaparat sa faca vinete umplute, am vazut ca se gasesc la aprozare.Nu sunt romanesti sau crescute cine stie cum dar asta e situatia acum, din pacate.

Maya spunea...

Vinetele astea merg în orice zi, la orice ora! Bune!

Bucate Apetisante spunea...

Danke Maya, danke! :)

sarah spunea...

vineteeeeee.vreau si eu!o reteta minunata!!!pupici

Diverse spunea...

Ce bine arata! vreau si eu! :)

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Sarah,pupici!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc mult Diverse!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...