Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

miercuri, 23 februarie 2011

Ciorba de conopida

Ciorba asta e delicioasa,poate putin spus delicioasa.Eu una o pot manca si dimineata in loc de mic dejun si seara in loc de cina,la pranz  daca am facut-o nu stau pe ganduri,bolul de supa e plin mai sa dea afara :))
Are pui si conopida deci pt.mine e suficient! 
Pentru ciorba aveti nevoie:
  bucati de pui (de preferat sa fie cu oase), 1 patrunjel, 1 morcov, 1 conopida medie,2 galbenusuri de ou, smantana dupa gust, 1 cub Knorr de legume, sare, piper, patunjel verde.
Prepararea:
 Punem la fiert intr-o oala cu apa si sare oasele de pui.Cand apare spuma se curata.
In timp ce oasele fierb,curatam patrunjelul si morcovul si ii taiem cubulete.Conopida o desfacem buchetele,o spalam iar apoi o punem intr-un vas cu apa si sare pana ii vine randul sa fie bagata in oala.
Dupa ce oasele au fiert si nu mai fac spuma se pune morcovul si patrunjelul.
Lasam sa fiarba cateva minute iar cand sunt aproape facute se adauga conopida si cubul Knorr de legume.Lasam la fiert pana cand sunt gata legumele; atentie conopida se fierbe destul de repede.Dam la foc mic si intr-un bol maricel separam ouale.Avem nevoie doar de galbenusuri pe care le amestecam bine cu smantana.Cand suntem siguri ca smantana e bine amestecata,nu are gogoloase, luam cu un polonic ciorba si punem peste smantana si ou si amestecam fooarte bine.Punem cel putin  3-4 polonice de supa sau pana cand umpleti bolul.Apoi turnati tot inapoi in oala.Opriti focul si presarati piper si patrunjel verde tocat.

Reteta am citit-o prima oara pe blogul Amaliei dar ea a mai folosit ,daca imi amintesc eu bine, si pipote si inimi de pui.

Pofta buna!

7 comentarii:

rosita vargas spunea...

Se ve muy deliciosa la sopa,me encanta la coliflor,de hecho estoy comiendo unos fritos de coliflor que son muy ricos,me imagino ustedes están en invierno,pero yo como sopa en todo tiempo,abrazos.

Lady Butterfly spunea...

Cu siguranta am s-o incerc pentru ca mie imi plac mult ciorbele, iar aceasta si cu pui si cu conopida are mari sanse sa fie tocmai pe placul meu.

Bucate Apetisante spunea...

Muchas gracias por el comentario y visita,Rosita.
Besos!

Bucate Apetisante spunea...

Lady,daca o faci ,sa-mi spui daca ti-a placut.
Pupici!

Lady Butterfly spunea...

Sigur!:)

Anonim spunea...

bunatate de ciorbica !!!

Bucate Apetisante spunea...

Aceasta e una din preferatele mele!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...