Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

sâmbătă, 26 februarie 2011

Ostropel de pui


Nu e prima oara cand fac ostropel de pui numai ca de data asta l-am facut putin altfel.E super usor de facut si destul de rapid. E mancarea ce face parte din categoria preparatelor la tigaie,cel putin eu asa il fac.'' Preparate la tigaie '' este o categorie la care ma gandesc de ceva vreme sa o infintez pe blog. Dar ma mai gandesc...
Pentru ostropel aveti nevoie de:
    ulei, 2 cepe (nu conteaza daca sunt rosii sau galbene) , 4 catei de usturoi, 2 morcovi, rosii cuburi din conserva, 1 ardei (de preferat galben sau verde, eu am avut numai rosu si doar o jumatate) , vin alb sec undeva la 100 ml poate mai putin, sare, piper, patrunjel verde.
Mai aveti nevoie si de pui, ciocanele si/sau aripioare si o bucata de praz,care nu e obligatoriu.
Alt ingredient pe care eu l-am adaugat , de fapt e un condiment, e chilli. Nelipsitul chilli :)
Cum facem treaba:
  Se pune in tigaie sau in oala uleiul la incins. Cand s-a incintat se pune puiul condimentat cu sare si piper. Dupa putin timp, stropim puiul cu vin alb sec.   
 Le lasam la fript si apoi adaugam ceapa si usturoiul tocate marunt, prazul taiat rondele sau fasii,cum doriti:


Amestecati si lasati o vreme pe foc.
Urmeaza sa adaugam morcovul taiat cuburi:


Lasam pana se inmoaie putin morcovul si apoi adaugam ardeiul:


Dupa ce s-a inmuiat si ardeiul, punem rosiile cuburi  avand grija sa turnam si putin bulion din conserva cu rosii.Tot acum adaugam si chilli. Mai lasam pe foc iar inainte de a opri focul aruncam patrunjelul verde tocat marunt:

  
       L-am servit alaturi de o mamaliguta cu unt,o reteta altfel de mamaliga , vazuta la tv acum ceva timp:

    

     Pofta buna va urez!

6 comentarii:

Dorina spunea...

Astazi vin la tine la pranz.

Bucate Apetisante spunea...

Te astept :)

Lady Butterfly spunea...

Mie imi place mamaliguta ta ;))

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Lady,e facuta cu unt.
Puteam sa tai mamaliguta in patru ,sa arate ca o floare, iar in mijloc sa pun ostropelul,din pacate mi-a venit ideea prea tarziu.

Ioana Liliana spunea...

Ah arata yum! Trebuie neaparat sa-l incerc!


Fashezine

Bucate Apetisante spunea...

E bun,merita incercat.
Data viitoare il voi face cu piure de cartofi.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...