Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

joi, 27 octombrie 2011

Salata de ciuperci

   Cred ca ati observat deja cat de mult imi plac prosoapele mele ''minune'' ce au tot aparut in ultimele  postari. big grin    Imi sunt tare dragi si le-am cumparat special , numai si numai pentru decor. Bun...acest punct fiind atins,urmeaza sa scriu despre salata.
   Salata: personajul principal al povestirii happy  este extrem de simpla de facut si de rapida, asa cum mie imi place.
Va trebuie doar:
    O conserva de ciuperci , 4-5 lg smantana, sare, piper si 1-2 catei de usturoi, depinde de gust si de cat de mari sunt.
Cum preparati?
   Ciupercile se storc bine de apa si se toaca marunt. Intr-un bol se pune smantana si se amesteca energic pentru a o face mai fluida. Se pun ciupercile, sarea, piperul si usturoiul trecut prin presa si amestecam din nou pentru omogenizare.
  Cam asta e treaba cu salata de ciuperci, cui ii plac ciupercile, nu are cum sa nu-i placa si salata asta:
     

                       Pofta!!!
                            

18 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Minunate,atat salata cat si prosoapele!

Alexandrina spunea...

Tare buna salata ta! Si mie imi plac prosoapele.

Stefy spunea...

eu de obicei fac salata cu maioneza, dar sunt sigura ca e buna si asa cum ai preparat-o tu!!!:)

Dorina spunea...

Mi-ai facut pofta , nu am mai facut de mult . Eu o fac cu maioneza , dar cred ca asa e mai usoara .

Cristina spunea...

Imi place ff mult aceasta salata, eu o fac cu maioneza dar voi incerca si cu smantana!

Anonim spunea...

offff , nu pot refuza nimik cu ciuperci :( , iar salatica ta arata foarte bine !!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Teo, multumesc :)

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc frumos Alexandrina, asa cum spuneam,nu le folosesc la bucatarie deloc,le tin doar pt. poze :)

Bucate Apetisante spunea...

Stefy, inainte asa o faceam si eu, cu maioneza, insa acum o fac doar cu smantana,o prefer asa.

Bucate Apetisante spunea...

Asa este Dory, e usoara,e iam! Eu stiu salata asta de la ''socrii'' ,si de atunci o fac cand imi amintesc de ea.

Bucate Apetisante spunea...

Cristina, sigur e buna si cu maioneza si cu smanatana, am incercat ambele variante.
Urmeaza sa o incerc si cu iaurt dar acolo vreau sa adaug si putini catsraveti si putin de tot marar.
O combinatie tzatziki-ciuperci. :))

Bucate Apetisante spunea...

Cat, stiam eu ca ''te prind '' cu salata astaaaa :)))

In bucatarie cu Aziz spunea...

Absolut delicioasa!!!!!!!!!!!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Aziz!

Maya spunea...

Eu fac cu ciuperci proaspete. Le trag olecuta asa în tigaia seaca(ca ele lasa destula zeama) cu felii de usturoi, dupa racire amestec creme fraîche si ceva verdeata si e super!
Pupici :*

Bucate Apetisante spunea...

100 % e mai bun asa cum zici Maya!
Ma gandisem si eu la ciuperci proaspete dar nu aveam si nu locuiesc tocmai in inima''targului'' , lenea era mare :)) asa ca am apelat la conserva din camara.
Dar cu prima ocazia cand dau de ciuperci, fac asa cum zici.
Pupici!

Lady Butterfly spunea...

Si mie imi plac prosaoapele tale!;)) Si salata imi face cu ochiul.

Bucate Apetisante spunea...

:) Ma bucur Lady! :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...