Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

vineri, 21 octombrie 2011

Pizza cu ton

Nici nu stiu cum a iesit pizza asta asa de buna avand in vedere ca am avut parte de un cascaval extrem de rau, care dupa cum se vede si in poze, nici nu s-a topit , porumbul (altul decat cel pe care il iau de obicei) iai da' rau a mai fost si pasta de rosii nu s-a lasat mai prejos nici ea. thinking
 Reteta o voi scrie maine, acum mi-e prea somn sleepy dar daca e urgenta mare, sa stiti ca e preluata de pe ''Restaurantul de acasa'' cu una-doua modficari / adaugari.

Editare: Iata si reteta cu care eram datoare.
Pentru blat aveti nevoie de :
     250 g faina, 12.5 g drojdie proaspata (adica jumatate de cub Pakmaya care are 25 g ), 125 ml apa, jumatate de lingurita de sare, jumatate de lingurita de zahar, 2 lg de ulei.
Pentru umplutura:
    sos de rosii, cascaval, ceapa , porumb si ce am folosit eu in plus fata de reteta originala : rosii, busuioc si oregano uscate , piper si din nou, un praf de sare. Eu nu pot fara busuioc si oregano la pizza  love struck                          
       Prepararea: 
  Intr-un bol mare , in care aveti loc suficient pentru framantat, sau pe o sprafata de lucru mai maricica, se pune faina, sarea, drojdia pe care am dizolvat-o de dinainte in putina apa calda (apa luata din cei 125 ml ) cu zaharul, uleiul, si restul de apa. Se framanta toate pana ce devine un aluat elastic care nu se lipeste de maini.
 Se pune intr-o tava de 23/ 30 cm hartie de copt, aluatul se intinde putin cu sucitorul, se ia si se pune in tava iar deasupra il manjim happy  cu sos de rosii, se presara putin cascaval, apoi tonul din conserva scurs de ulei, ceapa taiata julien , porumb, rosii felii peste care trecem un praf de sare, piper, oregano, busuioc, casval ras din nou si oregano din nou.
  Se da la cuptorul preincalzit la 170-180 grade pana cand sunt facute atat aluatul cate si umplutura.
 Produsul rezultat este :






Poftaaaaa mareee!

14 comentarii:

sarah spunea...

daca a fost buna la final nu mai conteaza ce si cum.de ce nu faci tu cascaval de casa?
pupicei

Cristina spunea...

Buna!!! si nu arata asa de rau cum spui tu!

felis spunea...

Arata tare bine!

TeoBucatar spunea...

Pai nu arata deloc rau!Cum a fost?

Maya spunea...

Ai mei se dau în vînt dupa pizza cu ton! Nu am mai facut pizza demult!

Bucate Apetisante spunea...

Sarah, de obicei nimersc cascaval bun dar de data aceasta cred ca asa a fost sa fie...
Sau din cauza ca am trimis omu' la cumparaturi si nu a stiu ce sa ia :))))) Eh..zic si eu acum :))

Bucate Apetisante spunea...

Cristina eu eram nemultumita de cascaval ca nu s-a topit si nu e nici minunat la gust,in rest pizza per total a fost buna.
ALtfel nu o postam pe blog.

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Felis!

Bucate Apetisante spunea...

Teo, e fost buna.
Eu ador tonul pe pizza iar aceasta a fost buna, cum ii ziceam si Cristinei, daca nu e bun, nu postez pe blog. Nu vreau sa ma fac de rusine :))
Dar mi-era mirarea mare ca a fost buna ca mie cascavalul nu mi-a placut, pasta de rosii nu miroasea a rosii iar porumbul din conserva a fost tare.
Si totusi, noi doi am gatat-o in 15 minute, asa buna a fost :))

Bucate Apetisante spunea...

Maya, si eu ador pizza cu ton, tae mult imi place.
Cand faci, nu uita sa ma inviti :))))))

Antonina spunea...

Moamma da ce umplutura !! multa asa cum imi place mie!! yuummy!!

Bucate Apetisante spunea...

Anto,si as mai fi pus, dar am zis totusi sa nu exagerez. :)

Aurica spunea...

hhhmmm, bine arata aceasta pizza delicioasa si apetisanta, excelenta si deja mi-a facut pofta de o felie, doua, trei....:D

Bucate Apetisante spunea...

Si eu as manca o felie acum...:D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...