Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

luni, 29 august 2011

Ghiveci de legume la tigaie

Nu cred ca exista gospodina care sa nu fi facut acest ghiveci dar nu pot sa nu-l adaug la retetele de pe blog caci e una din mancarurile mele preferate de vara.
  Usor si rapid de facut in tigaie, l-am servit intr-una din zile la pranz.
  Sunt convinsa ca sunt multe variante de retete, dar va scriu ce am folosit eu de data aceasta la ghiveci:
     Rosii de vara, bine coapte si dulci, ceapa , ardei, foi de dafin, putin busuioc, un varf de cutit de cimbru uscat, sare, piper, ulei, 1-2 pahare de apa . De obicei pun si ciuperci, e mult mai yami dar de data aceasta n-am avut.
     Prepararea:
   Ceapa se taie solzisori si se pune la prajit in ulei. Cand incepe sa fie sticloasa, se pune ardeiul taiat julien si se tine pana cand se inmoaie. Se sareaza si se pipereaza.              
    Cand e aproape gata si ardeiul se adauga rosiile cuburi, care au fost curatate de coaja in prealabil sau nu. Eu uneori , cand ma grabesc asa ca atunci cand l-am facut, nu le mai curat de coaja. In functie de cat suc au lasat rosiile se pune si apa sau dupa cum vrea fiecare sa fie ghiveciul cu mai mult sau cu mai putin sos. Se arunca si dafinul.
    Se lasa pana cand se fac rosiile, se adauga busuioc dupa gust si putin cimbru.
Se mai tine pe foc un timp dupa care se poate lua de pe aragaz si servi.
Daca veti alege sa puneti si ciuperci, si va recomand asta , le taiati feliute subtiri si le puteti adauga dupa ardei sau chiar deodata cu ceapa.
   
              
 
Pofta buna sa aveti!
                    

22 comentarii:

Oana Roxana spunea...

E mancarea preferata a nepotelului meu. :)

Bucate Apetisante spunea...

Si mie imi place mult de tot ghiveciul :)

Dorina spunea...

Yumi , yumi , mi-ai facut pofta

Anonim spunea...

o bunatate de ghiveci !!!

Cristina spunea...

Bun, bun! Chiar mi-e pofta de un ghiveci de legume!

Oana Roxana spunea...

Sa stii ca nu e indicat sa intru seara pe blogul tau! :D Doar daca nu vreau sa ma fac 4 pe 4. ;))

TeoBucatar spunea...

Imi place ca ai folosit condimentele mele preferate!Pup,BA!

Bucate Apetisante spunea...

Ce ma bucur ca v-am facut pofta! :)) Glumesc! :))
Va pup si va multumesc tuturor de vizita.Va mai astept pe la mine!

Antonina spunea...

O bunatate!! da da bucura-te ca mai ai o victima ;) pupici

Bucate Apetisante spunea...

:))

Pupici Anto!

1 Recette 1 Minute spunea...

Cette soupe à l'air délicieuse!!!
Merci pour les commentaires et bonne journée:D

Kitchen Stories spunea...

I like your kitchen and your photos!
Nice to meet you.

Dana Mariette spunea...

Si mie imi place ghiveciul!f. gustos!

Bucate Apetisante spunea...

Merci beaucoup '' 1recette1minute '' !

Bucate Apetisante spunea...

Thank you Kitchen Stories.
Have a nice day!

Bucate Apetisante spunea...

Mariette, multumesc de vizita, pupici!

Maya spunea...

Mmmm, ce-mi place! Buna mîncarica!
Pupici!

FLORY spunea...

Deliciu pentru mine,ador mancarurile de legume,pupici!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc mult Maya!

Bucate Apetisante spunea...

Flory, si mie imi plac mancarurile cu legume indiferet ca e si carne sau nu.
Multumesc de vizita!

Betty spunea...

Foarte apetisant arata! Te invit cu drag sa participi la provocarea lunii septembrie http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011/

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc mult Betty de invitatie.Luna aceasta mi-am zis eu ca ''ma furisez pe usa din dos'' si nu particip dar daca am primit direct invitatia de la tine, fac tot posibilul sa nu lipsesc. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...