Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

sâmbătă, 13 august 2011

'' Pestisori '' din piept de pui cu guacamole

Reteta este facuta special pentru ''Provocarea lunii august- Dulce Romanie'' 2011  sustinuta luna aceasta de Gaby pe blogul ei: http://gabyd2.blogspot.com/2011/07/provocarea-lunii-august-dulce-romanie.html
    Deocamdata am facut o reteta cu pui, niste ''pestisori''  (asa i-am numit eu)  din pui si guacamole, de care fac prima oara.
  Pentru aceasta reteta veti avea nevoie de : 2 bucati de piept de pui dezosat, 2 lime, 2 avocado, 2 rosii, 1 ceapa , sare, piper, ulei.
 Se prepara asa: pestru pestisorii de pui trebuie sa spalati cele doua bucati de piept de pui, sa le taiati pe lung in bucati  de cam doua degete latime, le stropiti cu sucul de la o jumatate de lamaie verde, le sarati si le piperati.

        Le frigeti intr-o tigaie cu ulei incins dupa care le scoateti intr-un bol acoperit cu servetele de hartie pentru a se absorbi toata grasimea:
   
         
Pentru guacamole procedati asa:
              Se taie avocado in doua:
        Pentru a scoate direct din coaja  cubulete de avocado, luati o jumatate in mana si cu ajutorul unui cutit taiati pulpa pe lung apoi pe lat iar apoi cu o lingura scoateti pulpa afara incepand dintr-un capat al jumatatii de avocado pana in celalalt capat:

Click pe poza pentru a mari
         Puneti pulpa de avocado intr-un bol:

           
Curatati cele doua rosii de coaja, le taiati in jumatati, scoateti semintele iar partea carnoasa taiati-o cuburi. Eu nu am mai avut rosii ca le-am folosit la altceva asa ca am pus rosii cuburi din conserva.

         Adaugati si ceapa curatata si tocata marunt, sare, piper, sucul de la cea de-a doua jumatate de lamaie verde si amestecati pentru omogenizare. In reteta originala mai era inca un ingredient pe care eu nu-l am si ceapa rosie de care , la fel, nu am avut.
Culoarea  la guacamole nu e una grozava :)) dar gustul conteaza pana la urma.
Se poate cosuma cu tortillas sau cu ce va pica voua bine. Eu am ales pui fript. Cealalta lime am folosit-o pentru decor si pentru a stropi cu suc bucatile de pui si dupa ce au fost fripte, inainte de servire: 

         Pofta sa aveti!

9 comentarii:

fashion doctor spunea...

ce mult imi place avocado! mersi pentru idee! puup

Bucate Apetisante spunea...

Ma bucur Modniza!
Pupici si o duminica placuta!

FLORY spunea...

Cred ca e foarte delicios in combintia asta!Pupici!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc de vizita Flory,o seara placuta!

Maya spunea...

Bun,bun,bun!Total pe gustul meu!

Cristina spunea...

O combinatie super!

Bucate Apetisante spunea...

Ma bucur ca va place,Maya si Cristina!

Oana Roxana spunea...

Pasiunea pentru gatit... Ma intrebam pe unde e blogul tau. :D Nu numai ca arata bine,dar e si sanatoasa. Si buna,sunt convinsa.

Bucate Apetisante spunea...

Aici sunt :)

Multumesc Oana. Te pup!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...