Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

joi, 18 august 2011

Ciorba de peste


Tot mi-au facute fetele pofta cu peste pe blogurile lor. Si cum de mult timp eram curioasa cum este ciorba de peste , am zis sa impac atat pofta cat si curiozitatea.
Am tot cautat peste tot pe net retete de ciorba dar am gasit n'spe mii de moduri de a gati o ciorba de peste dar majoritatea cu aceleasi ingrediente.
Si atunci am zis sa incerc sa fac asa cum cred.
 Pentru ciorba de peste va trebuie urmatoarele ingrediente:
     1 pastrav, 2 morcovi taiati rondele, 2 radacini de patrunjel taiate rondele, 2 catei de usturoi trecuti prin presa, 1 ardei gras rosu taiat cubulete, 1 ceapa medie taiata cuburi, 1 cub de legume, aprox.150-200 ml bors , 2 lg de orez, 3 lg ulei, 2 rosii decojite si taiate in bucati + 4 lg de rosii cuburi din conserva cu tot cu suc, telina verdeata, leustean, patrunjel verde tocat,sare, piper.
 Prepararea:
  Se pune la fiert pestele curatat si taiat in 3-4 parti in apa cu putina sare. Cand apare spuma , se curata.         
Separat, intr-o tigaie se pun la calit legumele curatate si taiate rondele: morcovul si patrunjelul  alaturi de ceapa si ardeiul taiate cuburi.

                            
       Cand pestele e fiert (se fierbe repede) se scoate afara si se pune pe o farfurie. In oala cu ciorba se arunca legumele calite,frunza de telina si se lasa la fiert. Se adauga cubul de legume, piperul, usturoiul trecut prin presa si orezul spalat bine si dupa ce legumele si orezul sunt aproape fierte se adauga rosiile curatate de pielita si taiate cuburi si cele din conserva (daca puneti si asa ceva). Lasati sa fiarba o vreme iar inainte cu 5-10 minute de a opri focul puneti si borsul si restul de verdeturi tocate marunt. Nu uitati sa puneti inapoi in ciorba si bucatile de peste cand aceasta este gata.

                          
    Chiar daca ati pus bors, daca va place, mai puteti acri ciorba si cu smantana.Eu asa am facut :)
                         
 
                         
         Pofta mare va doresc!
                                

7 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Ce mi-ai facut,BA!Stiai ca mor dupa peste!Pup!

Bucate Apetisante spunea...

:))) Pupici Teo!

Antonina spunea...

Ce minunatie ai tu aici!! musai trebuie sa execut o ciorba ca-n Delta..;) Minunate poze! pupici

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc mult Antonina!
O seara frumoasa!

Craita spunea...

si ti-a placut?

Bucate Apetisante spunea...

Da, dar data viitoare o sa cumpar doua feluri de peste, si nu doar un fel si unu.Se zice ca e mai buna cand sunt mai multi pesti,cel putin asa zic toti. Mie nu-mi ramane decat sa-i cred. :)

Dorina spunea...

Yummi , mi-ai facut pofta .

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...