Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

joi, 25 august 2011

Iced coffee

Nemaipomenita pentru caldurile de acum...
Reteta de pe terasele de pe malurile marilor... :) 
Pentru doua portii aveti nevoie de:
      400 lapte rece , 200 ml cafea naturala racita , 2-4 cupe de inghetata de vanilie (de cacao sau cafea, dupa preferinte), zahar dupa gust, cativa stropi de esenta de rom sau chiar rom, frisca, putin Nesquik
Prepararea: 
     Se prepara cafeaua (fiecare cu ce are si cum poate) si se lasa la racit. Se iau doua  pahare inalte de 300 ml si se pune  in fiecare cate 200 ml lapte ,100 ml cafea racita si cateva mici picaturi de esenta de rom. Se indulceste dupa gust, se pune 1-2 cupe de inghetata, se orneaza cu frisca, deasupra careia se presara Nesquik.


Iata o varianta de iced coffe care se servea pe terasele de pe malul marii Adriatice.
Ce amintiri placute si racoroase :)  ...




      

11 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Daca ma racoreste si are cafea e peeerfect!

Antonina spunea...

Minunat!! si pentru ca are si frisca.. am beut-o deja ;)

Bucate Apetisante spunea...

Hei, de-aia nu am mai gasit-o eu ? :))

Bucate Apetisante spunea...

Teo, racoreste,dar numai pt. moment din pacate.
Cand o termini te cuprind valurile de caldura.

fashion doctor spunea...

nu am facut niciodata.prietena mea face un frape bun. mersi ptr reteta!!

Dorina spunea...

Hei , ti-am spus ca ma doare gatul?Si tot vii cu de-astea?

Anonim spunea...

nu-l refuz niciodata ... deci ma servesc cu un paharel !!!!

Bucate Apetisante spunea...

Modniza, asa faceau croatii iced coffee-ul.
Stiu ca mai e degraba e frappe, insa am tinut sa scriu in titlu iced coffe asa cum scriau si ei in meniuri fiind exact acceasi reteta.

CRistina spunea...

Apetisant!!!

Lady Butterfly spunea...

Waw....cum arata!!!!! Delicios!

covoare ieftine spunea...

chiar arata delicios...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...