Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

vineri, 7 ianuarie 2011

Saratele cu mac si susan

Am cateva retete restante ,pe care le-am facut inainte  de Craciun sau Anul Nou,pe care le scriu abia acum pe blog.Aceasta este una dintre ele.

Pentru saratele aveti nevoie de :
   250 g faina,100 g unt, 2 oua, 1 lingura de lapte cald,1 lg de smantana, 1 lgta rasa de sare, se minte de mac,susan sau chimen daca aveti.Eu as fi vrut sa am dar imi lipsea din casa.Si sare grunjoasa,la fel,daca vreti si aveti.

Prepararea :

               Amestecati intr-un castron untul moale cu faina :

     Adaugati un ou, apoi laptele  iar apoi smantana si sarea.
 Framantati bine pana se face un aluat omogen pe care il lasati la rece timp de o ora:
    Dupa o ora de stat la rece,scoateti aluatul si pregatiti celalalt ou pe care il bateti bine,susanul,macul ,chimionul,sarea grunjoasa.
 Presarati faina pe  suprafata de lucru si intindeti aluatul cu facaletul.
   Se decupeaza din foaia de aluat diverse forme pentru saratele cu ce vreti voi, ori cu forme de fursecuri ori cu gura unui pahar. Se pun pe o tava mare acoperita cu hartie de copt:

   Se unge fiecare saratea cu ou si se presara cu ce ati ales voi ,mac sau susan,chimion,sare grunjoasa :

 Se dau la cuptorul preincalzit, la foc mediu , pana prind culoare.

      Succes cu reteta !

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...