Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

duminică, 17 aprilie 2011

Ciorba de legume cu tortellini

Ideea mi-a venit dupa ce am cumparat o carte plina numai cu retete de supe de tot felul si de prin diferite zone ale lumii. Am ajuns la retetele italiene si am vazut o supa ce avea tortellini. Si pentru ca nu am putut sa fac exact acea reteta din cauza lipsei unor ingrediente am facut o ciorba simpla de legume la care in loc sa adaug taitei sau  galuste am pus tortellini.  :-)  Se face foarte usor.
  Ingredientele folosite de mine sunt:
     3 morcovi, 2 buc. patrunjel, o jumatate de gulie, 1 ardei kapia rosu, 1 ceapa galbena , 1 cub Knorr de legume, 3 lg pline de smantana, o jumatate de punga de tortellni cu carne, sare, patrunjel verde, apa.
Prepararea:
  Se pun la fiert in apa cu putina sare si cubul Knorr legumele taiate dupa bunul plac.Eu am taiat patrunjelul , morcovii si ardeiul cuburi , gulia bastonase subtiri iar ceapa am tocat-o foarte fin.
Separat intr-o alta oala se fierb tortelinii iar cand sunt gata se scurg de apa.
Cand legumele sunt fierte , intr-un bol se amesteca bine smantana dupa care care se adauga peste ea doua polonice de ciorba fara sa va opriti din amestecat. Dupa omogenizare se toarna totul in oala cu ciorba.
Se adauga patrunjelul verde tocat si  tortellini , opriti focul si ciorba este gata:

 Pofta buna va doresc!

2 comentarii:

Dorina spunea...

Super idee

Bucate Apetisante spunea...

Da, si de acum incolo voi incerca sa am mereu in casa cate o punguta de tortellini :-)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...