Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

marți, 29 noiembrie 2011

Legume sotate in unt

Postez mai rar si asta nu ca m-am lasat de gatit ci din cauza pozelor. Nu am un aparat performant (se vede asta din calitatea pozelor) iar cum soarele este stapan pe cer doar in preajma pranzului nu prea mai apuc sa fac poze pe lumina.
        Ce am gatit cel mai recent, legume in unt, vedeti poza atasata happy , se poate servi atat la cina (de fapt asa este indicat fiindca e o mancarica usoara) dar zic eu ca merge si ca pranz.
 Ingredientele  sunt :
       100-200 g sunculita afumata de casa (care poate fi inlocuita lejer cu orice carnita afumata) , 2 morcovi, cateva ciuperci proaspete (eu am avut pana in 300 g ), 2 zuchinni, 1 ceapa mai maricica, 1 ardei gras rosu, 100 g unt, putin ulei de masline, sare, piper.
   Preparare:
      Se pune untul la topit in tigaie , la fel si uleiul la incins. Se pune la calit ceapa taiata julien, ardeiul gras taiat fasioare, morcovul taiat rondele subtiri si sunculita taiata bucatele. Se lasa pana se inmoaie dupa care se adauga si ciupercile taiate feliute. Se lasa asa pe foc amestecand din cand in cand pana cand sunt aproape toate legumele facute dupa care se adauga cei doi zuchinni curatati de coaja si taiati rondele subtirele. Ii lasam pana cand si acestia se inmoaie, se condimenteaza cu sare si piper si putem da la o parte tigaia de pe foc. Legumele sunt foarte bune atunci de mancat, a doua zi sunt ele bune dar nu chiar la fel ca la inceput :

       
Pofta minunata!

18 comentarii:

Anonim spunea...

ffffff bune !!! ... eu folosesc fff mult unt atunci cand gatesc ;)...

Cristina spunea...

Bune!!!

Dorina spunea...

Usor si rapid , perfect pentru cina .

DiaMar bucataria galbena spunea...

Buune tare,tare.Nici nu vreau sa ma gandesc la cum mirosea in bucatarie de la unt.Pupici!

Unknown spunea...

papica buna...rapida si gustoasa mai ales cu unt =p~

Bucate Apetisante spunea...

Cat, si mie imi place untul :)

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Cristina!

Bucate Apetisante spunea...

Asa este Dory, rapid.

Bucate Apetisante spunea...

Dia, miroaseu bine legumele, da, mai ales cu unt.

Bucate Apetisante spunea...

Pinky, suntem deja 3 la care ne place untul :)
Multumesc de vizita!

violette spunea...

Yumm, yumm!Tare gustoase! Imi plac mult legumele sotate!
o seara frumoasa! pupici!

Bucate Apetisante spunea...

O seara frumoasa Violette!

Ramona Alina spunea...

Un deliciu!
Apropo de poze, zic eu cã cel mai bine iasã ziua, eu din pãcate fac poze seara :((

Bucate Apetisante spunea...

La fel si eu Ramona Alina, dar asta din cauza ca in timpul saptamanii daca fac ceva in bucatarie, e mai mult seara.
Multumesc de vizita!

Simona spunea...

Imi place ce a iesit! Pup

FLORY spunea...

Ce delicioase sunt legumele in unt,ne plac tare mult.Pupici!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Simona!

Bucate Apetisante spunea...

Flory, si noua ne plac si faceam destul de des asta inainte, cu diverse legume, numai ca o vreme am uitat de asa ceva :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...