Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

vineri, 23 septembrie 2011

Macaroane cu cartofi ''rosii''


De cateva zile ma tot gandesc la macaroanele acestea si in seara asta in sfarsit am reusit sa le fac.
E reteta familiei, nu stiu daca se mai face si prin alte case, dar eu am copilarit cu ele, le facea bunica, le face si mama si iata ca si eu. Nu e prima oara cand le fac si clar nici ultima.
     Va trebuie doar:
            Macaroane, spus mai popular happy de care vreti voi si atatea cate vreti voi sa faceti, eu am folosit o jumatate de punga Baneasa, 3 cartofi maricei, 2 cepe , ulei, boia dulce, sare.
Prepararea:
    Se pun la fiert pastele in apa cu sare si putin ulei. Separat, intr-o alta oala se pun cartofii curatati de coaja si taiati felii sau cuburi, nu are  importanta.
Cand pastele sunt fierte se strecoara de apa si se lasa la scurs. Cartofii , dupa fierbere, se sparg ca pentru piure si se sareaza.
Ceapa se curata de coaja si se toaca marunt. Intr-o tigaie se pune ulei la incins dupa care se prajeste ceapa in el. Cand este lucioasa, se ia de pe foc si se pune boia.Toata aceasta prajeala se toarna peste cartofii sparti si se amesteca. De aici si denumirea de cartofi '' rosii '' (desi sunt mai mult portocalii happy  )
 
            
Se pun in farfurie pastele, apoi cartofii rosii , se amesteca si se serveste:

         Pofta buna sa aveti!                       

10 comentarii:

TeoBucatar spunea...

O baza buna pentru multe combinatii!Pupici!

sara & Miki spunea...

Azi amandoua am mancat macaroane. Pup!

Bucate Apetisante spunea...

Asa este Teo, pupici si tie!

Bucate Apetisante spunea...

Da, Sara & Miki, o putem declara ziua macaroanelor :))

sarah spunea...

n0am mancat macaraoane cu cartofi dar cred ca-s bune.eu as mai pune un sos aromat peste.pupicei

Bucate Apetisante spunea...

Sarah,cartofii aceia se amesteca cu macaroanele si nu mananci macaroane goale asa ca in poza.
Asa am ales eu sa pun doar in centru cartofii,numai pt.prezentare.

Maya spunea...

Cartofi cu paste înca nu am mîncat, dar niciodata nu-i prea tîrziu :D
Pupici si o duminica frumoasa :*

Bucate Apetisante spunea...

Ha,ha, am reusit sa va minunez pe toate :)
Inseamna ca doar prin odaia mea sa facea. :)

Anonim spunea...

bomba calorica

Bucate Apetisante spunea...

Anonim :))

Pentru unii/unele poate o fi, pt. altii nu e nici o problema reteta asta. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...