Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

marți, 5 iulie 2011

Mancare de gulii cu piept de pui

Reteta o am de la o colega foarte draga, care din cate am inteles, face niste mancaruri foarte bune si foarte sanatoase. Si cum putea sa fie si aceasta reteta daca nu tot asa?   :-)  Eu i-am aplicat doua mici schimbari ca doar nu sunt eu daca nu fac asta   :-)
    E si foarte rapida si asta-mi place mult.
Nu va trebuie decat :
    2 gulii sau mai multe daca vreti sa faceti mai multa mancare, 1 bucata piept de pui, 50 g unt, putin ulei de masline, smantana,1 ceapa mica sau medie, sare, piper , marar dupa gust, 1-2 pahare cu apa.
Prepararea: 
     Se pune intr-o oala untul la topit si uleiul de masline. Se pune peste unt si ulei ceapa curatata si tocata marunt , se lasa putin pana se face transparenta apoi se adauga pieptul de pui taiat cubulete.
Se tine pana ce acesta se frige iar apoi se adauga cele doua gulii curatate si taiate si ele cubulete.
Se sareaza si pipereaza dupa gust si se lasa pe foc pana se inmoaie putin .Dupa aceea se adauga apa si se lasa la fiert. Se tin la fiert pana se patrund bine, se opreste aragazul si se adauga smanatana pe care ati batut-o inainte (trebuie sa fie cat de cat lichida nu asa cum o scoateti direct din cutie). Se amesteca bine, se presara mararul tocat si nu va mai ramane decat sa gustati din bunatatea asta de mancare.  :-)
       Sa aveti pofta!

15 comentarii:

FLORY spunea...

Rapid si bun,pupici!

sarah spunea...

cred ca-i foarte buna mancarea ta.pupicei

violette spunea...

o reteta usoara si cu siguranta delicioasa! pupici!

fashion doctor spunea...

nu am mancat niciodata gulii,nu stiam cum sa prepara. mersi.

Bucate Apetisante spunea...

Modniza, sa sti ca si eu am folosit acum guliile pentru felul principal pentru prima oara.Dar sigur nu va fi si ultima ca e f. buna.

Bucate Apetisante spunea...

Va multumesc tuturor de vizita. Pupici!

Anonim spunea...

cred ca e fff buna , imi plac guliile si crude si preparate in diverse mancaruri !!!

Dorina spunea...

Eu nu-s amatoare de gulii , dar cumnatului tau ii plac .O sa incerc varianta asta.

Andayn spunea...

suna tentant nu am mincat niciodata gulii..cam ce gust are..reteta asta??

Bucate Apetisante spunea...

Nu ma prea pricep eu la descris gusuri dar cred ca undeva intre dulce (de la gulii) si acrisor (de la smantana).Mai e si puiul pe care il simti cand musti din bucata.
Mie mi-a placut mult sa mananc guliile astea cu rosii.

Anonim spunea...

super reteta. E prima vara cand am gulii in gradina. Chiar ma gandeam ce sa fac cu ele. M-ai luminat. Sper sa le placa la picii mei.Eu nu le-am mancat pana acum decat crude cu sare. Ca pe ridichea neagra. Bravo!

Bucate Apetisante spunea...

Nici eu nu stiam de reteta asta pana cand o draga colega mi-a povestit de ea acum cateva luni.Am adaugat eu putin pui si e o bunatate, cel putin noua ne-a placut.
Sper sa le placa si micutilor tai!
O zi buna iti doresc!

Anonim spunea...

foare buna este o delicatese,e usor de pregatit sifoarte gustoasa..multumim si pupici

Bucate Apetisante spunea...

Ma bucur ca va place.
Va pup si eu

Anonim spunea...

O sa incerc reteta chiar astazi, nu am gatit gulii decat in ciorba, o sa-i fac o mica modificare (nu-mi place pieptul de pui), o sa folosesc pulpe superioare.
Daca mai gasesc blogul o sa revin cu comentarii.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...