Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

duminică, 19 februarie 2012

Cartofi natur cu fructe de mare

  
Mi-au trebuit fructe de mare si mi-am cumparat. Din pacate sunt congelate si nu sunt ca cele proaspete dar ca sa-mi fac pofta din cand in cand sunt bune si acestea. Sper sa ajung sa ma satur de ele, cel putin pentru o perioada de timp , in vara, daca voi merge in concediu.
Le-am servit langa niste cartofi simplii, natur.
 Reteta de fructe de mare pe care eu am facut-o este urmatoarea...
  Intai ingredientele:
   cocktail  fructe de mare, cantitativ atat cat vreti voi, 50 g unt, putin ulei de masline, usturoi dupa gust, patrunjel verde tocat, sare, piper si sucul de la o lamaie, sau doua , sau zece ( glumesc !!  )  depinde de cat va place, cartofi, vegeta.
Prepararea:
   Cartofii se curata de coaja, se taie cuburi si se pun la fiert in apa cu vegeta. Cand sunt fierti se strecoara de apa.
Fructele de mare se spala cu apa rece  si intr-o oala se pun la fiert in apa. Se fierb cam 10 minute, se strecoara , dupa care se pun intr-o tigaie in care am topit untul deja , amestecat cu uleiul de masline.
 Se frig timp de 10 minute fructele de mare timp in care se adauga peste ele sare si piper dupa gust, usturoiul trecut prin presa, patrunjel verde si la sfarsit zeama de lamaie (daca nu uitati ca mine). Sau o puteti adauga direct in farfurie.
   Fructele de mare se servesc alaturi de cartofii natur. 



Pofta !

16 comentarii:

fashion doctor spunea...

chiar nu am incercat combinatia asta, de obicei doar cu paste. mersi!!! te puup

TeoBucatar spunea...

Papa bun pentru cina de azi:)Mersi!

Antonina spunea...

Ufff eu n-as da pastele sau legumele pe cartofi in combinatia asta ;) dar al meu n-ar zice nu ;) sunt in love cu fructele de mare .. pupici

Bucate Apetisante spunea...

Modniza, eu nu am mancat cu paste.
Dar nu vad nici un motiv pentru care sa nu incerc alta data. :)
:-*

Bucate Apetisante spunea...

Teo, si noi tot la cina am servit papica.
:-*

Bucate Apetisante spunea...

Pupici multi Anto,ma bucur sa iti mai vad prezenta. :)

Irina spunea...

Bun, imi place!

Simona spunea...

Si mie-mi plac fructele de mare, dar am aceeasi problema... nu le gasesc refrigerate. Azi am pregatit si eu niste creveti (am gasit unii mai calumea, refrigerati), dar pot papa si de la tine o portie :) Pupici

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Irina!

Bucate Apetisante spunea...

Simo, si eu de la pofta de creveti am ajuns la cocktail de frute de mare :)
Astept reteta ta de creveti.

Anonim spunea...

Si eu imi fac poftele cu cele congelate !! :(

Adela Zilahi spunea...

< Nu refuz asa ceva , niciodata! O masa copioasa!! ;)

Lady Butterfly spunea...

Pofta am sigur, portie nu stiu daca mi-ai pastrat...:*

Ramona Alina spunea...

Aratã yummy, pupici:)

Dorina spunea...

Vreau si eu . Dar cred ca voi astepta pana la sfarsitul lunii viitoare sa le mananc proaspete , in tari mai calde .

Bucate Apetisante spunea...

Va multumesc tuturor de vizita ! :-*

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...