Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

vineri, 17 februarie 2012

Orez cu turmeric


Facut acum vreo doua saptamani, cred, daca nu mai mult...
Simplu si rapid, bun ca tine la stomac orezul pentru fomiciosi. L-am servit alaturi de morcovi la cuptor si carnita de pui. 
     Pentru acest fel de orez va trebuie:
         Orez, apa, turmeric,un cub de unt, vegeta, patrunjel verde.
Prepararea:
     Eu inainte de a fierbe orezul il spal si il tin la inmuiat vreo 20-30 minute.
Dupa aceasta operatiune se scapa de apa in care l-am lasat la inmuiat. In oala in care gatim se pune orezul , apa cat sa-l acopere (daca mai e nevoie pe parcurs se mai adauga apa calda putin cate putin pana e fiert), vegeta, un cub de unt (ii va da un gust mai bun) si dam drumul la fiert.
   Se amesteca pentru a nu se lipi de oala iar cand e cam pe jumatate fiert se pune turmeric. Lasam in continuare la fiert iar cand e aproape fiert se pune patrunjelul verde tocat si continuam fierberea pana cand orezul s-a umflat frumos, nu mai e tare si e numai bun de consumat.
     Se poate servi cu orice vreti voi, eu am preferat asa cum il vedeti in poze:
  

        
Sa va fie de bine!                       

10 comentarii:

Beth Martins spunea...

Un petit plat simple et délicieux, j'adore!

bisous

Simona spunea...

Daca-i orez, nu lipsesc de la masa! Pupici

Bucate Apetisante spunea...

Merci ,merci Beth. :-*

Bucate Apetisante spunea...

Simo,multumesc de vizita! :-*

Ramona Alina spunea...

Aratã yummy:)vin si eu

felis spunea...

Arata apetisant!.. Eu cand nu mai am idei de gatit.. fac orez.. asa cum am chef in acel moment!... Deci si asta e o reteta de notat!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Ramona de vizita!

Bucate Apetisante spunea...

Felis,si eu in ultima vreme tot am facut la orez de-am intrat in perioada in care nu mai vrea sa-l vad pentru mult timp. ;))

Cristina spunea...

Arata bine!

Bucate Apetisante spunea...

Mersi Cristina!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...