Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

sâmbătă, 26 martie 2011

Ciorba de gaina cu franjuri de ou

Inca profit de gaina cumparata acum ceva timp deoarece atunci cand am cumparat-o am proportionat-o frumos si am bagat-o la congelator, sau ma rog...mi-a proportionat-o cineva  fiindca eu, slaba de inima, nu am reusit :))
    Ingredientele necesare sunt:
        2 aripi de gaina, o pulpa si orice maruntaie de gaina mai aveti voi, 3 morcovi, 1 patrunjel, 1 ceapa, 1 ou, taiteti lati, jumatate de lingurita de bors de la plic, patrunjel  si leustean verde tocat, sare, piper.
Desigur,daca voi mai vreti si alte legume,cu atat mai bine,cu atat mai buna.Eu pentru ciorba asta am ales de data aceasta numai atatea ingrediente.
   Cum procedam:
   Punem la fiert intr-o oala cu apa si sare toate bucatile de gaina :

 
   Cand face spuma, sa o curatati. Lasati la fiert pana cand carnea este aproape fiarta si abia atunci adaugati zarzavaturile taiate rondele si ceapa cuburi.
Cand s-au fiert toate legumele adaugati oul batut bine si amestecati rapid in ciorba pentru a se forma franjuri din ou.
Puneti si taiteii lati , borsul, verdeturile si piper dupa gust. Lasati sa mai dea un clocot, opriti focul si puneti capacul la oala.Lasati asa pana cand serviti. Eu nu prea fierb taiteii, deseori procedez asa, ii las la abur sa se faca:

Carne nu am pus un vasul de supa fiindca am vrut sa o mananc cat mai simplu.
  Pofta buna!
       

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...