Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

joi, 16 iunie 2011

Salata cu tortiglioni si piept de pui afumat

Prezentarea e simpla. Exact asa cum am amestecat ingredientele, in bolul in care am facut-o, asa v-o prezint si voua
Gustul a iesit bun, o voi mai face cu alta ocazie.
   Pentru a face aceasta salata aveti nevoie de:
      Paste tortiglioni (sau puteti folosi orice fel de paste), piept de pui afumat, rosii, oua, cascaval clasic, porumb din conserva, busuioc, sare, piper, ulei de masline sau de floarea soarelui. Toate ingredientele se pun in functie de cata salata vreti sa faceti:

    
Prepararea:
   Pastele se fierb in apa cu sare si putin ulei. Se scot cand sunt fierte si se strecoara.
Intr-un bol mai mare se pun pastele dupa ce s-au racit, se stropesc cu ulei, se presara busuioc uscat, apoi se pun restul ingredientelor enumerate mai sus : pieptul de pui afumat taiat in bucati, rosiile taiate cuburi, presarati cu sare si piper si continuati cu porumb, cascaval cuburi si ouale (pe care eu le-am taiat rondele). Amestecati bine, mai stropiti cu ulei daca vi se pare prea sec si nu va mai ramane decat sa va rasfatati papilele gustative :)

    Pofta buna tuturor!

3 comentarii:

Maya spunea...

Îmi plac salatele astea în perioada calda.
Pup,
M.

Bucate Apetisante spunea...

Si eu am zis ca ma pun pe salate...sa vad daca si reusesc. :)

Anonim spunea...

o salatica suuuper satioasa !!!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...