Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Carne de porc invelita in cascaval

Poza nu e una de tablou, dar m-am jucat putin cu ea in photobucket si asa a ramas  whistling  Reteta nu e pentru cartofi (dupa cum v-ati dat seama din titlu) ci pentru acea bucata de carne acoperita cu o ''plapuma'' de cascaval.
Am mai facut asa ceva acum vreo doi ani cand nu aveam blogu' , am postat-o pe un forum cu mentiunea ca e luata de pe un blog dar nu am precizat care. Asa ca acum nu stiu sa va spun sursa exacta I don't know  
  Cine doreste sa incerce asa ceva gaseste reteta in urmatoarele randuri.
Ingrediente:
       500g pulpa de porc dezosata sau cotlet de porc fara os , 200 g maioneza, 1- 2 cepe rosii sau albe, cascaval clasic aprox. 400 g  sau poate chiar mai putin, sare si piper.
 Prepararea:
  Se taie carnea in felii de doua degete dupa care se bate cu ciocanul de carne ca pentru snitele. Se pun intr-o tava foarte bine unsa cu unt, se sareaza si se pipereaza, se unge cu maioneza fiecare bucata in parte , se presara ceapa taiata julien si se da la cuptor pana cand carnea este facuta:
   
                               
     Apoi se scoate din cuptor, se scapa de lichidul din tava, se presara cascavalul ras si se mai da o tura la cuptor pana cand cascavalul s-a topit :
  

Cam asta e toata treaba. Eu am servit carnea cu cartofi la cuptor:
     
   
       Pofta buna sa aveti!  


                                           

4 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...