Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

vineri, 20 aprilie 2012

Cornulete cu nuca

Reteta o gasiti   AICI  , difera doar umplutura pe care am facut-o de data aceasta din nuca macinata amestecata cu 2-3 albuse batute spuma cu zahar. Am zis 2-3 albuse findca e in functie de cata nuca aveti. Si de data aceasta am presarat deasupra lor zahar mare, grunjos.
Vreau sa va mai spun ca laptele se poate inlocui cu apa minerala. Testat! Poate voi stiati pana acum ca merge si asa, eu nu :)) Am aflat cu ocazia asta cand am constatat ca in frigider nu mai am lapte si m-am pus deja sa fac aluatul. Ma gandeam ca daca merge la clatite se poate si la cornulete. Asa a si fost. :)

Sa va fie de bine!

14 comentarii:

Beth Martins spunea...

Ils sont superbes et joliment dorée, bravo!

Bisous

In bucatarie cu Aziz spunea...

Delicioase!!!!!!!!!

Inmaculada Fernández Díaz spunea...

Se ven deliciosos, un saludo.

Bucate Apetisante spunea...

Thank you all for the comments!
Kisses!

Ioana V. spunea...

tare dragute!

Fab Chef spunea...

Ce dolofane sunt. Si cat de imbietor arata asa lucioase si rumene. Felicitari!

Adela Zilahi spunea...

Imi plac la maxim, imi place nuca!!! Pupici!

Simona spunea...

Ce pofta mi-ai facut.... Super frumoase te-au iesit. Am facut si eu odata paine cu apa minerala.. :) dar cornuri nu! E bine de stiut.
Pupici

Ramona Alina spunea...

Apetisante, mmm:)

Cristina spunea...

Super apetisante!

Bucate Apetisante spunea...

Va multumesc tuturor de comment-uri si aprecieri.
Momentan starea mea de sanatate nu e grozava, deci voi lipsi putin din lumea virtuala culinara.
Numai bine tuturor!

Alice Kitchenette spunea...

Ce de pufoseni ;;)

Maya spunea...

Sper sa te faci bine cît mai rapid! Te pup! :-*

Haplea spunea...

Cat de mult imi plac cornuletele facute in casa!!!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...