Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

miercuri, 12 ianuarie 2011

Briose cu gem



Ieri imi era pofta  de ceva dulce si nu aveam chef de stat prea mult in bucatarie.Am facut niste briose rapide,gigantice si cu gem :) Retetei e luata de pe e-retete dar usor modificata de mine.
Ingredientele  :
   350 gr faina,2 lgte de praf de copt, 80 gr zahar, 2 plicuri de zahar vaniliat,2 oua, 7 lg de ulei, 175 grame de iaurt,gem de caise,prune ce vreti voi.Eu am avut de prune.
Prepararea: 
    Se amesteca faina cu praful de copt, zaharul si zaharul vaniliat intr-un bol. Separat, intr-un alt bol, se amesteca cele doua oua cu uleiul si iaurtul. Din bolul cu faina se ia cate o lingura si se pune in bolul cu amestecul lichid. Se omogenizeaza si procedam asa pana se termina faina. Se ia forma de briose , se unge cu ulei (sau daca aveti hartiute de briose puteti sa le folositi) puneti in fiecare forma de briosa aluat pana la jumatatea ei , apoi o lingurita de rasa de gem si acoperiti cu aluat. Eu am folosit posh-ul care sa le acopar cu aluat dar nu e obligatoriu.  
Bagati la cuptorul preincalzit timp de aprox.30 min.cuptor electric. Poate la cuptorul vostru dureaza mai mult sau poate mai putin, in orice caz le tineti pana se rumenesc apoi la testati cu scobitoarea. Daca scobitoarea iasa curata din briose, fara aluat pe ea, inseamna ca sunt facute. Mie din cantitatea scrisa mai sus de ingrediente mi-au iesit 6 briose mari.


Pofta dulce sa aveti !

4 comentarii:

Dorina spunea...

Mi-ai facut pofta de briose

Bucate Apetisante spunea...

Daca vrei poti incerca reteta.Acum e testata si sti sigur ca iasa cum trebuie briosele :)Si sa sti ca sunt ,adica erau :) , mai mari decat par in poze.

Amallia spunea...

Wow deja salivez , mi-ai facut o poftaaa uriasa :( si nu pot face la ora asta :))) dar maine e trecut pe lista :)))Ma bucur ca ai luat in considerare sfatu meu si pus mai multe poze :D . La mai multe retete te pup

Bucate Apetisante spunea...

La care imi permite timpul fac poze.Dar recunosc cu rusine ca uneori mai si uit,pana imi intra in obiceiuri treaba asta. :) Te pup si eu.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...