Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

duminică, 13 februarie 2011

Tarta cu crema de vanilie si piersici

Zilele astea am gatit nu gluma si printre retetele facute se gaseste si aceasta tarta.E doua pe care o fac  si cu siguranta nu  ultima fiindca ne plac si nu zic niciodata nu cand e vorba de facut tarte.Si asta din cauza ca sunt usor de facut.
 Reteta de la blat o gasiti AICI iar continuarea retetei e super simpla.Blatul arata ca in poza de mai jos:
 Crema se face dintr-un plic de budinca de vanilie si o cutiuta mica de frisca lichida Hu La La.Budinca se prepara conform indicatilor de plic iar frisca se bate bine cu mixerul.
Cand budinca s-a racit se amesteca cu frisca bine batuta:
     O intindem pe suprafata blatului de tarta intr-un strat uniform:
         Dupa ce am intins crema, tarta se decoreaza.Eu am ales sa pun fructe pe ea si anume piersici din compot si o visina tot din compot.Am taiat feliute subtiri piersicile si am ornat tarta dupa cum am crezut eu.Dar pot fi folosite orice alte fructe precum: mere,prune,caise,cirese,pere.Orice fruct aveti voi fiindca acesta e avantajul cand faci ceva cu crema de vanilie,merge sa o ''asortezi'' cu orice.


2 comentarii:

Dorina spunea...

Cred ca e foarte buna , iar piersicile mie imi plac enorm.Spor la tartalit !

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...