Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

duminică, 12 decembrie 2010

Cartofi impanati cu bacon



Reteta se gaseste peste tot pe net, o gasiti la tot pasul, eu sincer nu mai stiu de unde o am,tot de undeva pe net in orice caz.
Pentru reteta va trebuie: 
4 cartofi (sau atatia cati vreti voi sa faceti),o bucata de bacon,sare, piper,si daca vreti puteti condimenta si cu cimbru,rozmarin.Va mai trebuie si un strop de ulei,folie de aluminiu.
Preparare:
  Se curata cartofii de coaja,se spala si se taie pe latime cu un cutit dar fara sa ajungeti pana jos.Ii faceti doar niste crestaturi.Baconul se taie feliute.In fiecare crestatura din cartofi se pune cate o felie de bacon si se condimenteaza cartofii cu sare,piper si ce condimente ati mai ales voi.
Fiecare cartof se pune pe cate o bucata de folie de aluminiu,se stropeste cu putin ulei si se impacheteaza.
Se pun toti cartofii  intr-o tava si se dau la cuptorul preincalzit.Se verifica daca sunt copti cu ajutorul unei furculite sau scobitoare care daca intra usor in cartof inseamna ca pot fi scosi afara.Eu i-am despachetat de foaia de aluminiu si i-am mai bagat la cuptor inca vreo 5 min. pentru a face o crusta ca asa imi plac mie mai mult.Voi puteti sa nu faceti asta,fiecare cum vrea.
  Eu i-am servit alaturi de o tocanita de ciuperci dar pot fi serviti si doar cu un sos.
Pofta buna!

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...