Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Supa de pui cu taitei


Desi in orasul meu inca nu a nins si cand te uiti pe geam nu pare a fi iarna,daca scoti nasul pe geam,ingheata :)
Asa ca m-am gandit ca azi la pranz o supa de pui calda ar fi exact ce ne-ar trebui.Zis si facut.
Pentru cei interesati, reteta in urmatoarele randuri.
 Ingrediente: 
   3 bucati spate de pui (asta am avut eu,dar daca cumva mai aveti aripi,gat,sau chiar un puiut intreg nu ar strica sa le bagati la oala si puneti apa pe masura) , 2-3 morcovi,1 patrunjel, telina,1 ceapa mica,1 bucata de ardei rosu,boabe de piper,sare,2 cuburi de legume de la Knorr,patrunjel verdeata.
Mod de preparare:
  Incepeti prin a spala bucatile de pui sau puiutul intreg,ce aveti voi.
Le puneti la fiert intr-o oala in care ati pus apa rece impreuna cu morcovul,patrunjelul,telina curatate  si taiate bucati mari,ceapa curatata si lasata intreaga,boabele de piper si sare.
Le lasati la fiert iar cand incepe sa apara spuma,o curatati.Dupa ce spuma nu se mai face,puneti bucata de ardei rosu si cuburile Knorr.Mai lasati asa cateva minute iar dupa ce carnea si legumele sunt fierte luati oala de pe foc ,scoateti legumele iar supa o treceti prin strecuratoare in alta oala pentru ca sa nu fie tulbure.
Mie niciodata nu imi iasa curata-curata desi am citit si primit cred ca zeci se sfaturi,dar nici nu ma deranjeaza chiar foarte mult daca ramane tulbure.Pentru mine gustul e mai important.
Dupa ce a dat in clocot din nou,se pun in supa taiteii si patrunjelul tocat ,se opreste focul si se acopera oala cu un capac.Cum ziceam si intr-o alta reteta,depinde de taiteii pe care ii aveti,ai mei nu nu necesita fierbere,ii bag in supa cat e fierbinte,acopar oala si o las asa pana la servire.Daca aveti taitei care trebuie fierti mai mult,ori ii fierbeti separat intr-o alta oala,ori ii puneti la sfarsit in supa si tineti oala cu supa pe foc pana cad sunt fierti.
Si inca un lucru,mie imi place sa bag inapoi in supa si morcovii, altora nu.Asa ca asta ramane dupa gustul vostru.

1 comentarii:

NetPizza.ro spunea...

Tot caut un contact-form pe site si nu reusesc. Imi trimiteti va rog un email, ca vreau sa va propun ceva. Va multumesc. Tibor. netpizza1@gmail.com

NetPizza.ro

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...