Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

luni, 13 decembrie 2010

Orez cu morcov

Orez, asa cum fac eu de obicei,la cuptor.Cum spuneam si alta data,eu  prefer sa fac in acest mod orezul fiindca mi se pare ca nu cere asa multa atentie :)
Ingredientele necesare:
 orez 200 g (depinde si de cat de mare este tava voastra) ,1 morcov mare,1 ceapa,50 g unt,sare,piper,patrunjel verde,1 cub de legume Knorr (optional),apa.
Preparare:
 Prima oara puneti orezul la inmuiat intr-un vas cu apa,asta doar pana cand pregatiti restul ingredientelor,si dati drumul la cuptor la 170 grade (cuptor electric).
  Curatati si taiati ceapa solzisori,curatati si dati morcovul pe razatoare,pe partea cu gauri mai mari.
Ungeti tava cu unt,presarati pe toata suprafata tavii solzisorii de ceapa,apoi morcovul dat pe razatoare,aruncati apa din vasul cu orez,puneti orezul in tava ,cubul Knorr ,sare si piper.Acoperiti toata treaba asta din tava cu apa ,apa sa fie cam doua degete peste orez.Se baga la cuptor si se verifica din cand in cand daca este facut orezul dar si morcovul. Si cu aceasta ocazie mai si amestecati in tava.Daca a ramas orezul fara apa ,completati ori de cate ori este nevoie.Cand este gata se scoate tava din cuptor ,se imprastie patrunjelul verde si se amesteca.
 Eu cand am facut orez nu am avut patrunjel decat de la plic.Dar este mai bun si mai frumos arata cand este cu verdeata proaspata.
  Sa aveti pofta!

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...