Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Baigli

    Din informatiile proaspat acumulate despre baigli reiese ca acest tip de cozonac rulat se face mai mult prin partea Banatului si Ardealului, contine mai multa umplutura decat blat iar umplutura este ori din mac ori din nuca. Am luat reteta dintr-o carte de bucate (tot de acolo am si aceste date legate de baigli) primita cadoua de ziua mea de la maman si am pus-o in practica tot de ziua mea. happy   L-am ales pe cel cu umplutura de mac , macul fiind flebetea mea inca din copilarie. happy
      Si de data aceasta aleg calea usoara de a posta o reteta, pun poze facute direct din cartea de bucate. big grin    Pentru a mari poza cu reteta, dati click va rog pe ea.

      Poza cu reteta si ingredintele necesare pentru baigli cu mac ( in carte scrie ca ies patru bucati, mie mi-au iesit numai 2 , dar desigur depinde si de marimea pe care o vreti la baigli. Si macul eu l-am macinat putin ):

Click pe poza pentru marire
                  
         Alte poze cu baigli meu happy  :






                              
         E delicios!    


12 comentarii:

felis spunea...

Mmmm... cat de bine arata!... Stii ca eu nu am mancat nici prajituri si nici cozonac cu mac... sau bagili... Daca tu ai mancat in copilarie... iti place.. eu am o retinee in a ... gusta asa ceva...Dar presupun ca e bun...

Bucate Apetisante spunea...

Eu zic ca e delicios ca-mi place macul :)
Cum tie nu iti place macul clar nu-ti va placea nici cozonacul, baigli sau orice altceva cu mac. :)
Se poate face si cu nuca, nu e lege cu umplutura facuta de mine :)
Noua ne facea bunica in copilarie cozonaci cu mac de sarbatori si asa ne-am invatat cu el si eu si sora mea. Si chiar imi place.

:-*

Simona spunea...

Nu am facut niciodata cozonac cu mac... dar cum suntem mari iubitori de cozonac (in orice combinatie) am salvat reteta ta. Foarte bine arata! Pupici

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Simona, pupici!
E bun,sa sti!

Dorina spunea...

Trebuie sa-l fac si eu , si cu mac , si cu nuca .

Cristina spunea...

Arata ff bine!

Bucate Apetisante spunea...

Dory,spor!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Cristina!

TeoBucatar spunea...

Imi place asa cu multa umplutura si de mac si de nuca!Foarte frumos l-ai facut!

Bucate Apetisante spunea...

Ma bucur ca-ti place Teo!

Rosita Vargas spunea...

una gran receta me encantaría prepara ,es una delicia,abrazos y abrazos.

Bucate Apetisante spunea...

Gracias Rosita :-*

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...