Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

luni, 16 ianuarie 2012

Legume la cuptor


Ce mult ulei, cred ca va ganditi I don't want to see  .  Da, dar ce bune au fost legumele din tava ce-o vedeti! Mie una imi plac foarte mult legumele la cuptor, si alor mei la fel  ( thumbs up ) de aceea imi si este cerut destul de des acest gen de mancare :   legume cu carne legume cu carne in folie de aluminiu etcetera etcetera
In speranta ca nu va va creste colesterolul din cauza mea  it wasn't me  whistling    va propun sa faceti , cand v-o fi pofta, urmatoarea ''treaba'' la cuptor  hee hee  :
   
       - cartofi medii sau mici (in orice caz cam de aceeasi marime) , ardei gras verde, ardei gras rosu, ardei gras galben  (setul tricolor de ardei ce se gaseste prin super/hipermarket-uri) , morcovi (mai maricei daca se poate) ,ulei, sare, piper. Daca vreti si va place nu va poate opri nimeni  sa adaugati in tava si ceapa, dovlecel, vinete si orice legume va plac voua.  Se poate mentiona faptul ca in loc de uleiul de floarea soarelui pe care eu l-am folosi se poate pune si ulei de masline si/sau unt. Fiecare cum vrea.


Desi stiu ca mai toata lumea cunoaste procedeul, eu tot am de gand sa va spun cum se face:
   Intai de toate curatam cartofii si ii taiem in patru daca sunt mai maricei sau in doua daca sunt mai micuti. Ii punem in tava. Ardei se taie felii groase. Se pun in tava. Morcovii se curata de coaja , se taie in doua pe lung sau in patru  (tot pe lung, depinde de ca de grosi si mari sunt) si se pun si ei in tava. Se toarna ulei peste legume, se sareaza si pipereaza si se da la cuptorul preincalzit pana cand sunt facute toate minunatiile.
   Se serveste alaturi de  carnita facuta la cuptor  (eu am avut carne de pui si porc facuta la cuptor dar separat, nu cu legumele in aceeasi tava ) si cu o bunatate de sos tzatiziki (o idee pt. sos veti gasi  intrand pe link-ul acesta:   http://bucate-apetisante.blogspot.com/2012/01/sos-tzatziki-servit-cu-un-premiu.html )  :

Sa serviti cu pofta!


     
Ne mai citim !

21 comentarii:

Andayn spunea...

chiar m-am saturat de carne..si mincaruri..grele..ca dupa sabatori..bine venite legumele astea :)

Bucate Apetisante spunea...

Andayn :-*

Smaranda spunea...

Musai si cu ceapa, dom'ne! Si cativa catei de usturoi, in coaja, sa se coaca si sa aibe miezul bun si dulce ;)

Ramona Alina spunea...

Aratã bine, si mie imi plac legumele asa pregãtite...musai cu pitã ;;)

Dorina spunea...

Foarte colorat , sanatos si gustos .

Dorina spunea...

Si puteai sa le faci la hot-pan , daca vroiai cu mai putin ulei .

Bucate Apetisante spunea...

Smaranda,data viitoare bag si niste usturoi! ;)

Bucate Apetisante spunea...

Ramona Alina, si noua ne plac. Eu si cu pita si fara. :)

Bucate Apetisante spunea...

Dory, am folosit si hot pan-ul dar la alte retete.
Trebuie sa mai bag in functiune si pan-ul si cred ca data viitoare cu ea prepar papa.
Cica unii chiar au slabit mancand doar legume si carne facute in hot pan. Eu stiu daca e si adevarat...:-/

Adela Zilahi spunea...

Foarte bune! Imi plac legumele la cuptor!!

Bucate Apetisante spunea...

Ma bucur ca-ti place Adela. :)

mona spunea...

Si la gratar imi plac legumele! FF bune si ale tale!

Bucate Apetisante spunea...

La gratar nu am facut, din pacate nu am gratar,insa nu se stie niciodata :)
Trebuie sa fie foarte bune.
O seara frumoasa, Mona!

Lady Butterfly spunea...

Wow, ce explozie de culori!:X:X

Bucate Apetisante spunea...

Weekend placut Lady,multumesc de vizita :-*

Cristina spunea...

Bune!!!! Sa tot mananci asa garnitura!

Bucate Apetisante spunea...

Si azi continuam traditia cu legume :)
Multumesc Cristina de vizita!

Timea spunea...

Tare bune sunt legumele la cuptor! le-as manca tot timpul si fara carne :). pup

Anonim spunea...

si mie-mi plac la nebunie legumele la cuptor! :*

Bucate Apetisante spunea...

Si eu Timeea la fel :)

Bucate Apetisante spunea...

Si mie, Delicious Flavours.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...