Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

luni, 30 ianuarie 2012

Smoothie de ananas si banane '' indulcit'' cu premiul '' Cute Blog ''

    Va spun sincer ca  '' nebunia '' cu smoothie de ananas a plecat de la Edith insa reteta de smoothie pe care am facut-o este o combinatie de pe  mai multe site-uri sau  bloguri pe care nu stiu acum sa le mai enumar. Sper sa nu mi-o luati in nume rau, de obicei (se vede in toate posturile mele) scriu sursa de inspiratie chiar din primele randuri. Asa ma asigur eu ca nu uit asta.
  Smoothie e bun el asa natural insa am simtit nevoia sa-l '' indulcesc ''  cu un premiu pe care l-am primit prima oara de la Simona apoi de la Restaurantul de acasa, si putin mai tarziu de la Felis si Stefy   . Va multumesc fetelor ca v-ati gandit la mine si va pupacesc. Desigur premiul este insotit si cu un set de reguli, sa raspund la niste intrebari , insa azi ma simt tupeista laughing  si  ma sustrag de la cateva intrebari intr-un fel sau altul big grin   si ma si abat de la regula    devil

                         Premiul primit este :
     Iar setul de intrebari este urmatorul :

1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
    Raspunsul meu :   zis si facut !
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
    Intrebarile sunt:
   1.Care este produsul de machiaj preferat ?  Raspunsul meu : am mai multe, dar unul din ele este  dermatograful
  2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?  Raspunsul meu : nu prea sunt eu in pas cu moda, imi cumpar haine si ma imbrac cu ce imi place indiferent ca s-a purtat in 2011 sau ceva asemanator anilor 19XX
  3. Care este desertul tau preferat ? Raspunsul meu: prajiturile in general, si ar mai fi inghetata
 4.Culoarea preferata? Raspunsul meu:  si aici am mai multe, dar doua sunt pe acelasi loc : verde si albastru (a se vedea si fundalul blogului meu big grin  )
5.Care este prenumele tau?  Raspunsul meu : ahhhh, asta este top secret sau...nu. L-am mai scris undeva aici la mine pe blog candva si nu-l mai zic inca o data. Deci prima abatere de la regula.
6.Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o? Raspunsul meu : Gotye & Kimbra- Somebody that I used to know
 7.Pisici sau caini? Raspunsul meu : pisici, pisici, pisici, pisici, pisici, pisici ,pisici ,pisici, pisici!!

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
 Raspunsul meu :  Daca as sta la casa as tine cel putin 2-3 pisici si un caine de talie mica.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
Raspunsul meu: tuturor vizitatorilor mei.
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!
   Raspunsul meu : nu am chiar asa multi vizitatori dar totusi nu cred ca o sa-mi gasesc timp sa-i anunt chiar pe toti asa ca ,din nou, ma abat de la  regula. 

    Si in caz ca va intereseaza si reteta de la minunatul smoothie de ananas si banane , iat-o :

Ingrediente:  1 ananas mediu, 1 banana, 1 cutie de iaurt Danone natural (140 g ) , 1-2 lgte de miere, apa dupa gust.
Preparare:  Ananasul se curata de coaja, se taie cubulete. Banana la fel. Se pun cuburile de fructe in blender, iaurtul, mierea si apa si se mixeaza pana cand ajungem la o consistenta cremoasa. Rezultat: smoothie.
Poate o sa ziceti ca mi-s nebuna, poate ca nu o sa va placa ce am facut sau poate ca o sa fiti de acord cu mine, insa ca sa fie mai fin, eu am trecut smoothie prin sita. Asa am scapat de micile firisoare de la ananas.
  Se serveste imediat.



             Ps.  Lamaia e ca decor.

Kisses ! good luck
  

16 comentarii:

Dorina spunea...

Trimite-mi si mie un pahar

Anonim spunea...

Delicios acest smoothie!!!! felicitari ptr premiu ;)

Bucate Apetisante spunea...

Lasa Dory, mai bine facem cand vi acasa :)

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Cat ! :-*

Simona spunea...

Un pahar este al meu, nu?? :)) Pupici dulci!

Bucate Apetisante spunea...

Asa-i Simo :)

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata delicios!

Lady Butterfly spunea...

O sa servesc si eu putin smoothie daca nu te superi, ca prea bine arata... Pupici!

Ramona Alina spunea...

Yummy, pupici:)

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Lavi!

Bucate Apetisante spunea...

Lady, cu drag!;)

Bucate Apetisante spunea...

Salutai Alina!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Si la mine te asteapta acest premiu!!!o zi frumoasa iti doresc!!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc mult!

Aurica spunea...

asa bautura racoroasa si delicioasa e binevenita dupa o masa copioasa :D

Bucate Apetisante spunea...

Asa este Aurica :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...