Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Ciuperci umplute


Nu e prima oara cand fac ciuperci umplute insa e prima oara cand le fac cu carne de pui. Nu voi scrie asta in titlu si urmatorea reteta cu ciuperci (ca probabil va mai fi una) pur si simplu va fi numerotata cu nr.2 ,va las sa cotrobaiti prin retete daca vreti sa vedeti care cu ce este pirate*
   Dar sa nu mai lungesc vorba si sa trec la reteta.
Ingrediente:
     8-10 ciuperci (in functie de cate vreti sa faceti), carne macinata de pui ( eu am avut file de piept de pui pe care l-am taiat cubulete mici de tot, dar mai bine sa folositi carne macinata), 1 ardei gras rosu, 1 ceapa,  unt, 1 lg de faina, cateva rosii cherry, cascaval afumat.
Prepararea:
   Se curata ciupercile de pielita si li se rup coditele. Se spala si se lasa la scurs. Coditele ciupercilor se curata si ele si se toaca marunt. Ardeiul gras se spala si se toaca cubulete. La fel si carnea de pui, daca nu ati optat pentru carne macinata de pui. Ceapa se toaca fin. Intr-o tigaie puneti unt la topit iar dupa aceea puneti toate ingredientele in ea la prajit. Le lasati cateva minute dupa care adaugati faina. Mai lasati pe foc pana cand zeama lasata de la coditele de ciuperci se ingroasa.
   In tava in care veti pune ciupercile puneti hartie de copt si ungeti-o sau puneti din loc in loc cate un cubulet de unt.
    Luati ciupercile si umpleti-le pe toate cu amestecul din tigaie. Le asezati in tava, le acoperiti cu o folie de aluminiu si le dati la cuptor pana cand ciupercile sunt facute:


Scoateti tava din cuptor , puneti pe fiecare ciuperca cate o feliuta de rosie cherry, presarati cascavalul pe care l-ati ras in prealabil si mai dati la cuptor pana cand acesta s-a topit, fara folia de aluminiu.



      
    Se servesc , preferabil,  calde:

        
   See ya !  good luck              




29 comentarii:

felis spunea...

Ador ciupercile... Astept reteta!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi plac ciupercile mult tare.Pup!

fashion doctor spunea...

imi place!!!! multumesc!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ai un premiu la mine.Sa vii sa-l ridici.Pup!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc mult Dia!:-*

Bucate Apetisante spunea...

Weekend placut Modni ! :-*

Bucate Apetisante spunea...

Astazi vine si reteta Felis! :)

TeoBucatar spunea...

Foarte frumoase le-ai facut!

Adela Zilahi spunea...

Sunt excelente! Am sa fur o ciupercuta!! :) Pupicei!

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Teo si Adela ! :-*

Simona spunea...

De cand n-am mai facut ciupercute umplute... Delicioase. Pupici

Bucate Apetisante spunea...

Salutari Simona!

Ramona Alina spunea...

Ultima oara am pregãtit înainte de Crãciun, sotul e mort dupã ele,tot timpul rãmâne umpluturã pe care o pun pe pâine si o dau la cuptor, yummy:)

Dorina spunea...

Tre' sa fac si eu asa ...

Maya spunea...

Nici nu stii cît îmi plac mie ciupercile umplute. Mi-e si rusine sa spun cîte as putea mînca :D

Bucate Apetisante spunea...

Salutari si numai bine Ramona Alina!

Bucate Apetisante spunea...

Dory, fa ca e bun. :)

Bucate Apetisante spunea...

Maya, daca zici tu , zic si eu :))

Haplea spunea...

Ce pofta am de ciuperci umplute.....

Simona spunea...

Cu drag iti ofer un premiu, ce astepta sa fie ridicat de pe blogul meu. Pup

Bucate Apetisante spunea...

Haplea,multumesc de vizita!

Bucate Apetisante spunea...

Simo,multumesc si aici de premiu! :-*

Anonim spunea...

Si eu am in plan pe maine niste ciupercute umplute , sunt delicioase!!!!

fotolabida maria spunea...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ!!!!
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!

Bucate Apetisante spunea...

Cat, stiu ca si tie iti plac ciupercutele :)

Bucate Apetisante spunea...

Fotolabida1 , ευχαριστίες !
I hope i writing in greek '' thank you'' :)

coco spunea...

:D...vreau si iooo !!!

Bucate Apetisante spunea...

Nu mai sunt... Dar mai putem face! :D

ufuk spunea...

muş
yozgat
manisa
nevşehir
çankırı
MSVCB

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...